Jazykové služby se změní

Umělá inteligence (AI) a velká data jsou v dnešním světě všudypřítomná a rušivá. Mění způsob, jak lidé pracují a žijí, rozhodovací procesy a prostředí průmyslu. Odvětví jazykových služeb není výjimkou. Jaké revoluční změny přinesla AI a velké údaje do společnosti? Jak by se změnilo odvětví jazykových služeb? Jaký by měly prospěch a inspiraci pro odborníky, poskytovatele služeb a klienty v budoucnu?

Na 21. mezinárodní kongresu federace překladatelů (FIT 2017), která se konala ve dnech 3. až 5. srpna v Brisbane, spolupracovala společnost Global Tone Communication Technology Co., Ltd. (GTCOM) s exkluzivním strategickým partnerem akce s přibližně 1000 pracovníky a odborníky na hledání odpovědí na výše uvedené otázky a mnoho dalších otázek.

Global Tone Communication Technology Co., Ltd.

Generální ředitel společnosti GTCOM Eric Yu se zúčastnil slavnostního zahájení, kde účastníkům sdělil, jak rušivý dopad měly pokroky v oblasti strojového překladu a technologiích umělé inteligence na jazykový průmysl a jak jejich aplikace výrazně zlepší efektivitu celého odvětví a usnadní přístup k inteligentnějším jazykovým službám.

Během konference představila společnost GTCOM jazykový nástroj YEEKIT integrující technologii AI a jazykovou technologii a představila produkt YEESIGHT a další produkty, které obsahují nejnovější vývoj v oblasti AI a velkých datových technologií, čímž vzbudila velkou pozornost místních podniků a médií.

Na fórech, které společnost GTCOM sponzorovala, si vedení společnosti, včetně odborníků z nejvýznamnějších světových firem a organizací poskytujících jazykové služby a profesoři z prestižních vysokoškolských institucí vyměnili své názory na roli, kterou technologie hrála při poskytování jazykových služeb. To také zahrnovalo překladatelské instrukce a výzkum a nabídlo názory k zamyšlení o nových výzvách a příležitostech v odvětví jazykových služeb.