Sbazar.cz v novém designu a s chytřejším vyhledáváním

Služba Sbazar.cz české internetové jedničky Seznam.cz má zcela novou podobu své desktopové verze. Díky vylepšeným funkcím lidem usnadní samotný výběr a nákup vybraného zboží. Úprav se dočkalo především hledání, procházení inzerátů a kontaktování prodejců.

Zbrusu novému designu kraluje chytřejší hledání nabízející lidem rychlou cestu k relevantním výsledkům. „Navíc se uživatelům u nabídky rovnou zobrazí i podobné zboží, které by se mohlo hodit. Vylepšené jsou také informace o prodejci, díky kterým lze zjistit, jak dlouho má inzerent zřízený na Seznam.cz účet nebo kde se aktuálně nachází nabízená věc,“ upřesňuje Pavel Kolář, produktový manažer služby Sbazar.cz. Jednou z dalších vychytávek je možnost prohledávání obsahu konkrétní kategorie.

Inovace dostála také odpověď na otázku „Co je k mání okolo?“. „Vyhledáme zboží nejen přímo v zadaném místě, ale i v okolí, a to od deseti do padesáti kilometrů. Stačí zadat název místa a nastavit oblast hledání nebo využít možnost lokalizace přes GPS,“ dodává Kolář.

Rozšířená je i možnost filtrování ceny, kdy si lidé mohou pouze jedním klinutím zvolit, jaký typ inzerátů chtějí zobrazit. Vylepšené jsou i možnosti zobrazení a kvalita fotografií, díky nimž si zájemce může prohlédnout všechny detaily nabízených věcí.

„Výhledově chceme službu naučit pracovat s oblíbenými inzeráty a hlídacím psem. Zároveň pracujeme na hodnocení v rámci našeho tržiště. V plánu je přepis i dalších oborových služeb do této společné architektury,“ nastiňuje Kolář budoucí plány. Službu Sbazar.cz dle metodiky Gemius jen v březnu navštívilo 1 957 650 reálných uživatelů a denní nabídka čítá přes 1,5 milionu produktů.