Největší a nejúspěšnější česko-slovenská advokátní kancelář HAVEL & PARTNERS získala prestižní ocenění Czech Business Superbrands pro rok 2021. Umístěním v žebříčku, v němž porota hodnotí značky podle kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž, se kancelář zařadila mezi značky s vynikající pověstí, s nimiž si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Titul, který je udělován v téměř 90 státech na pěti kontinentech na základě sjednocených kritérií a metod organizace Superbrands, získala jako jediná advokátní kancelář v České republice také v letech 2014–2016, 2019 a 2020.
„Loňský rok byl pro nás všechny mimořádně obtížný a o to více si vážíme zisku těch nejprestižnějších globálních i domácích ocenění. Jsme rádi, že se nám vedle nejprestižnějšího mezinárodního ocenění pro právnické firmy Chambers Europe Awards a domácího ocenění Právnická firma roku podařilo uspět také v čistě byznysovém žebříčku Czech Business Superbrands. Budování vynikající pověsti naší značky je kontinuální, dlouhodobý a nikdy nekončící proces, ve kterém jsme navzdory nelehkým podmínkám spojeným s koronavirovou krizí obstáli. Celému týmu HAVEL & PARTNERS proto patří velké poděkování za to, že se svým pracovním nasazením, loajalitou a týmovostí na dobrém jménu naší značky podílí. Stejně tak ale děkujeme našim klientům, kteří často rovněž patří mezi respektované lídry a nositele tohoto ocenění ve svých oborech,“ komentuje zisk titulu pro nejlepší české značky zakladatel a řídící partner kanceláře Jaroslav Havel.
Mezinárodní program Superbrands, který odstartoval před 27 lety ve Velké Británii a v současné době je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, vybírá ty nejlepší značky v České republice již od roku 2013.
Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou samy přihlásit, ale musí projít nezávislým výběrovým procesem, při kterém porotci při nominaci relevantních značek nejprve vycházejí z databáze všech registrovaných obchodních trademark značek, kterou pro tento účel uvolňuje český Úřad průmyslového vlastnictví. Nominace se dále opírá o obchodní výsledky, které Superbrands generuje ve spolupráci s Bisnode, společností specializující se na obchodní data. Konečné slovo o udělení titulu Superbrands v daném roce má potom odborná komise složená z respektovaných profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu.