Kosorín bude v Seznamu rozvíjet programatický nákup

Do týmu Ondřeje Krišici, ředitele divize Reklamy Seznam.cz, nastupuje dnes na pozici Programmatic Manager Dominik Kosorín (34). Bude zodpovídat za rozvoj programatického nákupu, zejména za platformu inzertní obsahové sítě Sklik.

„Dominik nám pomůže se strategickým rozvojem obsahové sítě Sklik, která patří mezi nejvýnosnější služby Seznamu, a s produktovými inovacemi pro inzerenty. Už druhým rokem totiž pracujeme na transformaci reklamních systémů a je stále co vylepšovat,” uvedl Ondřej Krišica.

Dominik Kosorín bude v Seznamu rozvíjet programatický nákup.
„Seznam.cz udělal v posledních letech v oblasti programatického prodeje reklamního prostoru obrovský skok kupředu, pořád ale vidím velký potenciál k rozvoji,“ řekl Dominik Kosorín, který do Seznamu přichází z pražské pobočky dánské technologické společnosti Adform, kde působil na pozici Platform Solutions Team Lead. Zkušenosti sbíral také ve sdružení předních českých vydavatelů Czech Publisher Exchange na pozici Head of Yield & Data. Vystudoval Marketing & Strategy na Warwick Business School a Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Dominik je autorem knih Introduction to Programmatic Advertising a Data in Digital Advertising. Ve volném čase se věnuje rodině, rád běhá, fotí a jezdí na kole.