Nové oddělení s názvem Innovation Lab má za cíl rozvoj klientů díky analýze uživatelských dat, na ní navazující personalizované reklamě a vývoji unikátních reklamních technologií. Business Factory vidí právě v práci s big data budoucnost marketingu a rozhodlo se do této oblasti investovat jeden milion eur.
Karel Tlusťák, CEO Business Factory, zdůvodňuje své rozhodnutí o investici takto: „Máme za sebou 10 let zkušeností s tvorbou marketingových technologií, které na jedné straně umožňují rozvoj našich klientů, a na té druhé zefektivňují práci samotných specialistů. A právě tohle naše know-how bychom nyní chtěli maximálně využít v rámci oddělení Innovation Lab.“
Business Factory je významný hráč na poli online marketingu a oficiální partner Facebooku i Googlu. Business Factory má 5 poboček po celém svět a je také známé svými nástroji a technologiemi, které už vyvinulo. Tato společnost totiž byla u počátků vývoje platformy ROI Hunter, kterou využívá k efektivní správě reklamy na Facebooku pro velké inzerenty. Skrze projekt Openshop pomáhá majitelům e-shopů s tvorbou mobilní appky. Následovala platforma Arbitreo navržená pro vydavatele a inzerenty. Z další z unikátních technologických řešení můžeme zmínit Retail Solutions, které umožňuje propojení onlinu s offlinem a real-time doměření vlivu online propagace na offline prodeje.
Jedním z projektů nového Innovation Lab je práce na realizaci Marketing Data Warehouse. „Na jednom místě budeme pro klienta agregovat data ze všech jeho inzertních kanálů, CRM, prodejen i měřicích systémů. Na základě analýzy těchto dat a navazujícímu machine learning budeme schopni mít dostatek validních podkladů pro strategická doporučení klientům v oblasti reklamy a její automatizace. Naší vizí je být firmám marketingovým technologickým partnerem,“ vysvětluje Jan Pátek, Global Managing Director v Business Factory.
Business Factory je technologický partner pro online marketing s vlastními reklamními technologiemi a expertními zkušenosti s klienty z různých oborů. Našim klientům poskytujeme technologická řešení na míru a posouváme hranice možného jejich online marketingu po celém světě. Firma je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela 5 poboček po celém světě. Náš mezinárodní online magazín Newsfeed a odborná konference Newsfeed DAY přispívají ke vzdělávání v oblasti online marketingu.