Nejpopulárnější předplatitelská služba pro streamování audia, Spotify Technology S.A. (NYSE: SPOT), oznámila uzavření definitivní dohody o koupi společnosti Megaphone, jedné z nejinovativnějších podcastových reklamních a publikačních platforem na světě. Spotify a Megaphone mají společně pomoci inzerentům a vydavatelům podcastů plně využit potenciál podcastové platformy. Společnosti mají tohoto cíle dosáhnout díky síle cílené služby Megaphone Targeted Marketplace a umožnění vložení reklamy do streamovaného obsahu vydavateli podcastů třetích stran službou Streaming Ad Insertion.
Touto akvizicí pokračuje Spotify v plnění svého cíle stát se přední světovou audio platformou a zaměřit se na rostoucí monetizaci audia napříč celým odvětvím. Akvizice navazuje na spuštění služby Spotify Streaming Ad Insertion, inovativní technologie podcastových reklam, která poskytuje intimitu a kvalitu tradičních podcastových reklam s přesností a transparentností tak charakteristickou pro digitální marketing.
Inzerenti budou nyní moci pracovat s původními a exkluzivními Spotify podcasty a škálovat dosah prostřednictvím Megaphone Targeted Marketplace. Pro vydavatele podcastů znamená akvizice odemknutí inovativních nástrojů, které jim umožní vydělat svou prací více. To zahrnuje možnost přihlásit se o možnost zpeněžení jejich tvorby a přizpůsobit posluchače stále větší poptávce inzerentů. Po uzavření transakce Spotify brzy zpřístupní službu Streaming Ad Insertion všem tvůrcům podcastů na platformě Megaphone, poprvé bude tedy tato služba přístupná třetím stranám. S technologií Streaming Ad Insertion budou tvůrci podcastů schopni inzerentům nabídnout hodnotnější publikum díky potvrzeným zobrazením reklam.
„Nacházíme se stále v prvních kapitolách příběhu o streamovaném audio průmyslu, ale je naprosto jasné, že potenciálu, který má, si nelze nevšimnout,“ prohlásila Dawn Ostroff, hlavní obchodní a reklamní ředitelka Spotify. „Těšíme se na spojení společnosti Megaphone se Spotify v rámci naší mise s cílem urychlení chytřejší monetizace podcastů pro inzerenty a vydavatele podcastů podpořené širokým publikem a nejmodernějšími technologiemi.“
„Jsme neuvěřitelně nadšeni, že se připojíme ke Spotify, abychom pomohli vylepšit podcastové médium pro vydavatele i inzerenty,“ řekl Brendan Monaghan, generální ředitel společnosti Megaphone. „Věříme, že sdílená hodnota společnosti Megaphone a Spotify v oblasti inovací posune kupředu ekosystém podcastů po celém světě.“
Uzavření transakce podléhá obvyklým regulačním schválením.
O společnosti Spotify Technology S.A.
Společnost Spotify svým spuštěním v roce 2008 navždy proměnila poslech hudby. Objevujte, spravujte a sdílejte více než 60 milionů skladeb, včetně 1,9 milionu podcastových titulů zdarma, nebo přejděte na Spotify Premium a získejte přístup k exkluzivním funkcím ovlivňující poslech hudby, včetně vylepšené kvality zvuku, on-demand přehrávání a poslechu bez reklam.
Dnes je Spotify nejoblíbenější předplatitelskou službou pro streamování audia na světě s 320 miliony uživatelů a 144 miliony předplatitelů na 92 trzích.
O Společnosti Megaphone
Megaphone je společnost zaměřená na podcastové technologie, která vydavatelům a tvůrcům poskytuje možnosti hostování a vkládání reklam a jejich cílený prodej pro partnery značek. Platforma Megaphone propojuje podcastery podnikové úrovně a mediální společnosti s nejlepšími nástroji ve své třídě pro publikaci, monetizaci a měření jejich zvukového obsahu. Megaphone Targeted Marketplace (MTM) přináší revoluci v podcastové reklamě tím, že nabízí značkám nebývalý dosah posluchačů, skutečné měření, efektivní provedení a zaručenou bezpečnost značky. Společnost Megaphone Creative Solutions (MCS) poskytuje komplexní kreativní služby pro inzerenty a vyvíjí průlomové audio reklamy, které obklopují uživatele a přináší výsledky.