Po ročním zpoždění bylo 12. června v ranních hodinách pekingského času v italské metropoli Římě oficiálně zahájeno UEFA EURO 2020. Přítomnost velkého množství čínských produktů a značek na mnoha digitálních obrazovkách na stadionu vyvolala diskusi mezi diváky v celé Číně. Společnost Hisense se v roce 2016 stala prvním čínským sponzorem tohoto prestižního turnaje s reklamní kampaní postavenou na sloganu „Hisense – čínská jednička ve výrobě televizí“, kterou viděly miliony fotbalových fanoušků po celém světě. To inspirovalo mnoho dalších čínských společností k tomu, aby ji následovaly, a rovněž začaly tuto významnou sportovní událost podporovat. V důsledku toho se reklamy čínských firem staly běžnou součástí všech významných evropských turnajů.
Je to poprvé v historii mistrovství Evropy ve fotbale, kdy se interval mezi turnaji prodloužil na pět let místo obvyklých čtyř. Letošní ročník je zároveň 60. výročím této významné sportovní akce. Na letošní turnaj se diváci a fotbaloví fanoušci po celém světě zvlášť těšili, protože jde o první sportovní událost světové úrovně, která se koná po uvolnění protipandemických opatření ve většině zemí, a zároveň o první akci svého druhu, která umožňuje určitému počtu diváků sledovat zápasy na místě. První zápas turnaje se v Evropě těšil velké on-line návštěvnosti, zatímco čínští fanoušci kvůli časovému posunu zůstali u sledování zápasu dlouho do noci. První tři dny UEFA EURO 2020 se shodou okolností kryjí s čínským Festivalem dračích lodí. Své zápasy v těchto dnech odehrají hvězdné týmy Belgie, Anglie a Nizozemska. Očekává se, že popularita těchto tří týmů v Číně způsobí, že sledovanost mezi tamními diváky prudce vzroste.
V roce 2016, udělala společnost Hisense, první čínský sponzor mistrovství Evropy ve fotbale v 56leté historii turnaje, na diváky dojem sloganem „Hisense TV China’s No. 1″ (Hisense – čínská jednička ve výrobě televizí). Během letošního zahajovacího zápasu se však společnost Hisense rozhodla zůstat více při zemi a vrátila se k dřívějšímu sloganu „Kupte si televizor, vyberte si U7″. Řada televizorů U7 je vytvořená speciálně pro UEFA Euro 2020 a ukazuje se, že tyto televizory mezi zákazníky budí velký zájem. Stejně jako má většina fotbalových týmů svého legendárního „hráče číslo 7″, i vedení společnosti Hisense, které si uvědomilo popularitu těchto televizorů, o nich začalo na firemních schůzkách mluvit jako o „sedmičkách v portfoliu Hisense“.
Z veřejně dostupných údajů společnosti All View Cloud vyplývá, že tři modely řady Hisense U7 patří už dva měsíce po sobě mezi deset nejprodávanějších nových televizorů v Číně. Hisense U7G-Pro, první televizor s technologii ULED XDR na světě, se může pochlubit špičkovým jasem 1600 nitů, což je více než pětinásobek jasu běžných LCD televizorů. Nabízí tak nevídanou čistotu obrazu a vysokou úroveň detailů. Vysoká obnovovací frekvence 144 Hz eliminuje efekt pruhování, který kazí zážitek ze sledování, když hráči běží nebo si přihrávají. Společnost Hisense také vyvinula režim sledování „Super Fan“ přizpůsobený letošnímu EURU, který zahrnuje funkce, jako je AI Green Field (inteligentní funkce, která optimalizuje efekt sledování při panorámování nad zelenou trávou, díky čemuž je obraz podstatně jasnější), AI Watching a Multi-Perspective Watching. Kombinace těchto speciálních funkcí vytvořených s ohledem na fotbalové fanoušky činí z U7G-Pro obzvláště dobrou volbu pro sledování zápasů UEFA EURO 2020.