Seznam Zprávy, zpravodajský servis české internetové jedničky Seznam.cz, přišel s redesignem svého webu a loga i novými obsahovými rubrikami. Více prostoru dostanou ekonomické analýzy, názory a komentáře jednotlivých autorů, rozhovory i byznysová a investigativní témata. Stávající dlouhé audiovizuální formáty nahradí krátká videa.
Domovská stránka Seznam Zpráv nabídne čtenářům tři hlavní zpravodajské rubriky – domácí, byznys a zahraničí. Nově na ní získají prostor názorové, obrazové a audiovizuální materiály, zároveň poskytne rychlý přehled aktuálního dění nebo možnost sledovat obsah oblíbených autorů.
„Od startu budujeme Seznam Zprávy jako zdroj původních informací, nezávislé investigace a originální publicistiky, který měsíčně sledují přes čtyři miliony lidí. Nová podoba ještě více zdůrazňuje naše zaměření na ekonomická témata a kvalitní analytickou a názorovou žurnalistiku. Na webu dostane více prostoru i psaný a multimediální obsah – analýzy, infografiky, audio, komentáře, a především původní zprávy, které čtenáři jinde nenajdou,“ říká Jakub Unger, ředitel Zpravodajství a rádií Seznam.cz.