Brand Embassy, digitální vícekanálová platforma pro kontaktní centra, je nyní poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business.
Komunikační kanály stále více doplňují typickou zákaznickou podporu prostřednictvím hlasu, e-mailu a živého chatu. Firmy upřednostňující digitální transformaci kontaktních center využívají v průměru osm kanálů, což je počet, který neustále roste. Tradiční kontaktní centra čelí náporu nových kanálů pro komunikaci se zákazníky. Vzhledem k rostoucímu trendu komunikace se zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů a inteligentních zařízení kontaktní centra prosazují řešení, která jim umožní komunikovat se zákazníky na jednom rozhraní a zároveň obsluhovat všechny nové kanály.
„Naše cloudová platforma je postavena na pokročilých technologiích a umožňuje nám pohotově reagovat na potřeby trhu. To činíme prostřednictvím pomoci zákazníkům s digitální transformací a využíváním nástrojů a řešení, jako je WhatsApp Business API. Jsme nadšeni, že jsme poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business. Naše platforma podporuje více než 35 kanálů a největší z nich – WhatsApp – je nutností,“ říká Damian Brhel, spoluzakladatel a technologický ředitel společnosti Brand Embassy.
„Každoročně se rozrůstáme dvojnásobně, protože naše řešení využívá stále více zákazníků ze seznamu společností Fortune 500. Většina z nich jsou telekomunikační operátoři a banky, kde je dokonalá zákaznická podpora konkurenční výhodou. WhatsApp má 1,5 miliardy uživatelů ve 180 zemích. Jedná se tedy o úspěšný komunikační kanál. Společnosti, které chtějí poskytovat vynikající péči o zákazníky, jej bezpochyby dříve či později podpoří. Jednoduše proto, že řešení WhatsApp Business pro péči o zákazníky v kombinaci s platformou Brand Embassy výrazně zvyšuje produktivitu agentů díky snížení provozních nákladů a zlepšení zkušeností zákazníků,“ dodává Vít Horký, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Brand Embassy a autor knihy o budoucí podobě zákaznického servisu Customer Service in the Transhuman Age.
O společnosti Brand Embassy
Brand Embassy je přední cloudová platforma pro péči o zákazníky. Brand Embassy pomáhá společnostem získat a udržet spokojenost zákazníků pomocí škálovatelných komunikačních řešení. Klienty jsou především firemní zákazníci a rychle rostoucí středně velké podniky v odvětví telekomunikací, bankovnictví a elektronického obchodu. K předním zákazníkům patří společnosti T-Mobile, Telenor, Telefonica, Vodafone, Home Credit, Société Générale, GE Money, Samsung, Alibaba Group a Puma. Společnost Brand Embassy je zastoupena v San Francisku a Londýně a sídlí v Praze. Pro více informací navštivte webové stránky: http://www.brandembassy.com/