AOC se v prvním čtvrtletí letošního roku stalo nejprodávanější značkou herních monitorů na světě. Dosáhla také historicky nejvyššího – 19,5% podílu na trhu, a své konkurenty předstihla již druhé čtvrtletí v řadě (IDC Gaming Tracker Q1 2020).
Z nejnovějších údajů analytiků z Contextu vyplývá také to, že trh s monitory už pět let neustále roste (od prvního kvartálu roku 2016). V prvním čtvrtletí roku 2020 trh monitorů vzrostl o 5 % ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2019. Specialisté na displeje AOC a MMD (licenční partner monitorů značky Philips), oba vlastněné TPV – jedním z předních světových výrobců LCD – vykázali více než dvojnásobný nárůst objemu prodeje a rostli o 12,3 %. Na stále se rozvíjejícím a vysoce konkurenčním trhu je společný tržní podíl obou značek 14,9 %. A už od prvního kvartálu roku 2018 jim patří třetí místo mezi všemi výrobci monitorů.
Díky mimořádně úspěšným a oceňovaným herním monitorům řady G1 a G2 a nejnovějším modelům AGON 3 z prémiové herní série AGON, se značka AOC stala lídrem trhu monitorů s vysokou obnovovací frekvencí (100 Hz a rychlejší) s tržním podílem 28,3 %, čímž zvýšila svůj objem prodeje o působivých 40 % ve srovnání s loňským prvním čtvrtletím.